Κυριακή, 2 Ιουλίου 2017

ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΥΡΩΠΗ, ΑΛΛΑ;


Αποτέλεσμα εικόνας για Η ΕΥΡΩΠΗΑποτέλεσμα εικόνας για Η ΕΥΡΩΠΗ


Ακούω πολλούς να λένε ότι δεν τους αρέσει αυτή η Ευρώπη, ή ότι δεν θέλουν αυτή τηνΕυρώπη.
Και είναι αλήθεια πράγματι, τι να σου αρέσει από αυτό το συνονθύλευμα;
Συμφωνώ μαζί τους.
Ούτε εμένα μου αρέσει.
Προσωπικά δεν σας κρύβω ότι ούτε αυτός ο κόσμος μου αρέσει και δεν τον θέλω.
Αλλά ούτε αυτή η Ελλάδα μου αρέσει κι ούτε την θέλω όπως είναι.
Άλλο θέλω και άλλο έχω…
Θέλω μια άλλη Ελλάδα.
Με ανθρώπους έξυπνους, λογικούς, αξιοπρεπείς, πολιτισμένους, ευγενικούς, ηθικούς,έντιμους, φιλαλήθεις, εργατικούς, δημιουργικούς, δυναμικούς, αποτελεσματικούς.
Αλλά ούτε αυτή την Ελλάδα έχουμε ούτε αυτή την Ευρώπη που θέλουμε έχουμε.
Στη ζωή όμως πρέπει να είμαστε ρεαλιστές.
Και να κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να προστατεύσουμε τα συμφέροντα μας και νακάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο.
Μεμψιμοιρίες, μιζέριες, και αφορισμοί, είναι υποκριτικοί και δείχνουν αδυναμία.
Αποφασιστικότητα για να αλλάξουμε αυτά που δεν μας αρέσουν χρειάζεται...
Την έχουμε;
Ή θα συρθούμε πάλι στα τέσσερα παρακαλώντας τους ξενέρωτους ευρωπαίους με τους αρχ@δ@ τους (αλλά με ζαρτιέρες) ηγέτες τους να μας υποδείξουν ποια στάση και ποιοςτρόπος μας αρέσει για να μας υποδουλώσουν;
Επιτέλους, πρέπει να αλλάξει αυτός ο κόσμος και να ξανά βρούμε τις ανθρώπινες αξίες που δυστυχώς έχουμε χάσει και τις έχουμε θυσιάσει

στο βωμό της καλοπέρασης, του ζαμανφουτισμού, και του ωχαδερφισμού!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.