Πέμπτη, 13 Ιουλίου 2017

ΕΝΑ ΜΠΛΟΚΟ (ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ) ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ






Μια βραδιά αποφασίζει η τροχαία μας να κάνει μπλόκο έξω από ένα νυχτερινό κέντρο της Κομοτηνής, φεύγοντας οι πελάτες του να τους κάνει αλκοτέστ.
Έτσι και έγινε…
Περασμένη ποια η ώρα αρχίσανε να φεύγουν οι θαμώνες, και μέσα σε αυτούς αντίκρισε και έναν που με το ζόρι περπατούσε από την σούρα του.
Τον παρακολουθούν πως πήγαινε με το ζόρι στο αυτοκίνητο του, βγάζει τα κλειδιά και προσπαθεί να ανοίξει την πόρτα αλλά βάζει το κλειδί στο παράθυρο, μια στην πίσω πόρτα, μια στην μπροστινή, μιας και με το ζόρι στεκόταν στα πόδια του.
Επιτέλους σωριάζεται στην θέση του οδηγού και εκεί αρχίζει το δράμα του, μιας και δεν μπορούσε να βρει την τρύπα, να βάλει το κλειδί, να βάλει μπρος και να ξεκινήσει.
Οι τροχονόμοι απλά τον παρακολουθούσανε μέχρι να ξεκινήσει και να τον μαγκώσουν.
Επί τέλους έβαλε μπρος ξεκίνησε και εκεί άμεσος παρενέβη η τροχαία και τον ακινητοποίησε παίρνοντας του τα κλειδιά.
-Κύριε του λένε που πάτε με τέτοια σούρα;
-Μα λέει αυτός δεν έχω βάλει στο στόμα μου ποτό!!!
-Καλά… του λένε, έλα να κάνουμε ένα αλκοτέστ
-Βεβαίως τους λέει για να δείτε ποσό άδικο έχετε…
-Φύσα του λένε.
-Άμεσος τους λέει, και φυσάει με όλη του τη δύναμη…
Και απ, να το θαύμα, το αλκοτέστ τον δείχνει πεντακάθαρο!! Ξανά και ξανά αλλά και πάλη τίποτα καθαρός…
-Καλά, του λένε τα όργανα, εσύ δεν μπορείς να περπατήσεις από τη σούρα σου, πως γίνεται να μη δείχνει τίποτα;;;

-Α! ξέρετε; απόψε εγώ ήμουν το δόλωμα, όσο εσείς ψάχνατε εμένα, όλοι οι πιωμένη  έφυγαν!!!    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.