Σάββατο, 15 Ιουλίου 2017

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ


Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ



Ο Χρόνος, λέει ο λαός μας, είναι ο καλύτερος γιατρός.
Αυτό το έχουν εμπεδώσει πολύ καλά όλοι οι υπουργοί υγείας τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, και γι αυτό σου κλείνουν ραντεβού στα νοσοκομεία, στο ΙΚΑ κλπ μετά 4 μήνες.
Έτσι το πρόβλημα σας, η θα το λύσετε σε εξωτερικό γιατρό, η θα το ξεχάσετε, η θα σας πάνε τέσσερις!!!  Ελλάς το μεγαλείο σου τελειωμό δεν έχει!!!
ΘΕΕ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΥΓΕΙΑ
Συναντώ μια γνωστή μου το πρωί και την ρωτάω.
-Γιατί φοράς μαύρα;
-Έχασα τον πατέρα μου, μου λέει πριν 20 μέρες καρκίνο στο εγκέφαλο.
Διαβάζω την ίδια μέρα στην εφημερίδα…
«Μανούλα θήλαζε το παιδάκι της και έπαθε ανακοπή»
Μπαίνω internet…
«Άντρας αυτοκτόνησε γιατί δεν άντεχε τους πόνους της αρρώστιας του».
Παρακάτω…
«Τον έπνιξαν τα χρέη και κρεμάστηκε»…
Σκέφτομαι λίγο και φωνάζω δυνατά για να με ακούσω!!!
-Θεέ μου ....μόνο υγεία και  ας ζω και σε καλύβα !!!…

Πιστεύω πως με άκουσε και ο θεός…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.