Σάββατο, 15 Ιουλίου 2017

ΘΑ ΑΞΙΖΕ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ (ΦΙΛΗ) ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ;


Αποτέλεσμα εικόνας για ενασ καλοσ φιλοσ


Η φιλία σε όλο της το μεγαλείο.
Τα μεγάλα «ευχαριστώ» που ίσος κάποια στιγμή θα θέλουμε ΟΛΟΙ μας  να πούμε στον  καλύτερο μας φίλο-φίλη.
-Σ' ευχαριστώ που ήσουν εκεί όταν σε πήρα τηλέφωνο και χρειαζόμουν κάποιον να μιλήσω. Σε όποιο μέρος του κόσμου κι αν βρίσκομαι ξέρω ότι θα το σηκώσεις
-Σ' ευχαριστώ που με στηρίζεις πάντα.
-Σ' ευχαριστώ που δεν με έκρινες όταν πήρα κακές αποφάσεις.
-Σ' ευχαριστώ που ξενύχτησες για να μιλήσουμε.
-Σ' ευχαριστώ που θυμάσαι όλα τα αστεία μας.
-Σ' ευχαριστώ για όλες τις διαδρομές που έχεις κάνει για να έρθεις να με βρεις.
-Σ' ευχαριστώ που ήσουν απόλυτα ειλικρινής μαζί μου όποτε έβλεπες ότι έκανα χαζομάρες.
-Σ' ευχαριστώ που σεβάστηκες τις αξίες και τις απόψεις μου, ακόμα κι αν διαφωνούσες.
-Σ' ευχαριστώ που αγαπάς την οικογένειά μου σαν να είναι δική σου.
-Σ' ευχαριστώ που με έκανες μέλος της δικής σου οικογένειας.
-Σ' ευχαριστώ που μου έβαλες ένα ποτήρι κρασί όταν το χρειαζόμουν.
-Σ' ευχαριστώ που ήσουν γενναίος (α) και με άφησες να γνωρίσω τον πιο ευάλωτο εαυτό σου.
- Σ' ευχαριστώ που είσαι στο πλάι μου ενώ παλεύω με τις δυσκολίες της ζωής.
-Σ' ευχαριστώ που γιορτάζεις μαζί μου όλες τις σημαντικές στιγμές της ζωής μου. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ πχ τον γάμο μου, χωρίς εσένα δίπλα μου.
-Σ' ευχαριστώ που παραγγείλαμε μαζί πίτσα.
-Σ' ευχαριστώ που με συγχώρεσες για τις φορές που δεν ήμουν πρότυπο φίλου.
-Σ' ευχαριστώ για όλα όσα μου έμαθες.
-Σ' ευχαριστώ που έδωσες σημασία σε όλες τις τρελές καθημερινές μου ιστορίες.
-Σ' ευχαριστώ που ήσουν εκεί να με παρηγορήσεις για κάθε λάθος άνθρωπο που διάλεξα να βάλω στη ζωή μου.
-Σ' ευχαριστώ για κάθε αισιόδοξο μήνυμα που μου έστειλες όταν πίστευα ότι όλα είναι χάλια.
-Σ' ευχαριστώ για κάθε χαζό και συναισθηματικό δώρο που ήξερες ότι θα λατρέψω.
-Σ' ευχαριστώ για τις στιγμές σιωπής που μοιραστήκαμε, όπου οι λέξεις δεν έβγαιναν από το στόμα μας αλλά ξέραμε ότι είμαστε μαζί.
-Σ' ευχαριστώ που με βοήθησες να γνωρίσω κόσμο και να φλερτάρω.
-Σ' ευχαριστώ που ήσουν πάντα έτοιμος (μη) να χορέψεις μαζί μου.
-Σ' ευχαριστώ που με υπερασπίστηκες.
-Σ' ευχαριστώ που μου υπενθυμίζεις να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου.
-Σ' ευχαριστώ που έμεινες πιστός (η) σε αυτά που πιστεύεις, είσαι ο καλύτερος.
-Σ' ευχαριστώ που άκουσες ξανά και ξανά τις ιστορίες μου.
-Σ' ευχαριστώ που είσαι δυνατός (η) όταν εγώ είμαι αδύναμος (η).
-Σ' ευχαριστώ που μου στέλνεις μνμ για να μάθεις τα νέα μου.
-Σ' ευχαριστώ που είσαι το πιο σημαντικό άλλο μου μισό.
-Σ' ευχαριστώ που πάντα έχεις χρόνο για εμένα.
-Σ' ευχαριστώ που μοιράστηκες τα πάντα μαζί μου
-Σ' ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μου όλα σου τα μυστικά.
-Σ' ευχαριστώ που μοιράστηκες τη ζωή σου μαζί μου.
Τέλος. Σ΄ ευχαριστώ για όσα έκανες για μένα, και για όλα αυτά που πιστεύω ότι θα συνεχίσεις να κανείς για όσο θα είμαστε μαζί!!
ΑΠΛΑ Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!
Κώστας Λιούρτας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.