Παρασκευή, 23 Ιουνίου 2017

ΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ!!! Γιατί στον ιδιωτικό τομέα το παιδάκι δεν την χρειάζεται την μαμά του;




Έδωσε εξετάσεις πριν 4-5 χρόνια και μέσω
ΑΣΕΠ πέρασε σε μια δημόσια υπηρεσία (μάς έλειπαν οι υπάλληλοι βλέπεται) και από τότε περίμενε να μπει στη δουλειά.
Εντωμεταξύ έκανε οικογένεια, έκανε και δυο παιδιά.
Το δεύτερο παιδάκι σήμερα είναι πολύ μικρό…
Είχε πάψη πλέον να ελπίζει μετά από τόσα χρόνια ότι θα προσληφθεί!
Τέλος πάντων… ήρθε ο διορισμός της και
κάποια στιγμή την φωνάξανε στην υπηρεσία
για να ορκιστεί και να πιάσει δουλειά.
Έτσι και έγινε…
Κατά το μεσημεράκι της «ίδιας ημέρας»
την φώναξε την εν λόγο κυρία η προϊσταμένη
της υπηρεσίας και της ανακοίνωσε ότι από αύριο είναι σε πολύμηνη άδεια γιατί έχει μικρό παιδί!!!
Ξαφνιάστηκε η νεοδιοριζόμενη και λέει στην προϊσταμένη της…
-Όχι δεν θέλω άδεια έχω ταχτοποιήσει
εγώ το μωρό μου και εκτός αυτού δεν θέλω
να βρεθώ μπλεγμένη και να διακινδυνέψω την
δουλειά μου που τόσα χρόνια περίμενα και επι-
πλέον δεν θέλω να έχω τίποτα μπλεξίματα…
-Άλλο τόσο… της λέει η προϊσταμένη, και
εγώ δεν θέλω να χάσω την δουλειά μου και πρέπει να εφαρμόσω το νόμο κατά γράμμα, από αύριο είσαι σε πολύμηνη άδεια υποχρεωτικά!!!
Τώρα εγώ τι δεν μπορώ να καταλάβω…
Με τι λεφτά θα την πληρώσει το δημόσιο;
Που θα τα βρούμε, θα πάρουμε πάλι δανεικά;
Αν ήταν στον ιδιωτικό τομέα, πόσες «μέρες» θα έπαιρνε άδεια;
Αν ήταν επαγγελματίας, πόσες «ώρες» άδεια θα δικαιούταν;
Γιατί τόση αγάπη και τόση φροντίδα στο δημόσιο;
Γιατί στον ιδιωτικό τομέα το παιδάκι δεν την χρειάζεται την μαμά του;
Γιατί σε ξένο κώλο 100 ξυλιές είναι λίγες!!!
Ε… θα σκάσω ρε παιδιά με όλα αυτά τα στραβά και τα ανάποδα που συμβαίνουν σε
αυτή την άμοιρη χώρα των ανίκανων και μιζαδόρων!!!
Τι είναι αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω και βγαίνω από τα ρούχα μου…;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.