Κυριακή, 18 Ιουνίου 2017

ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ






1 Αριθμό Ταυτότητας 
2 Αριθμό Διαβατηρίου
3 Α.Φ.Μ.
4 Α.Μ.Κ.Α.
Αριθμό Άδειας Οδήγησης 
Αριθμό Μητρώου ΙΚΑ
Αριθμό Μητρώου ΟΓΑ
Αριθμό Μητρώου ΟΑΕΕ (ΤΕΒΕ)
Αριθμό Δημοτολογίου 
10 Αριθμό Μητρώου Αρένων 
11 Ειδικό Εκλογικό Αριθμό
12 Αριθμό Στρατολογικού Μητρώου (ΑΣΜ)
13 Αριθμό Μητρώου Δημοτικού
14 Αριθμό Μητρώου Γυμνασίου
15 Αριθμό Μητρώου Λυκείου
16 Αριθμό Μητρώου Φοιτητή
17 Αριθμό Πτυχίου Πανεπιστημίου
18Αριθμό Μητρώου Ασθενή στο Νοσοκομείο
19 -Άκουσα πως σε λίγο καιρό θα μας δώσουν ακόμα έναν αριθμό. Κάτι σαν “ Αριθμό Κοινωνικής Ασφάλισης όπως στην Αμερική. 
Τώρα θα με ρωτήσετε αν είμαι σίγουρος ότι είναι μόνο αυτοί και όχι άλλη τόσοι;
Ποιος ξέρει αλήθεια;;; 
Ποιόν δεν εμπιστεύεστε τελικά κύριοι; Τον εαυτό σας ή εμένα τον πολίτη; 
Ας μου εξηγήσει κάποιος άνθρωπος ποιος ο λόγος να έχω όλους τους άνω αριθμούς μητρώων στις συναλλαγές μου με το κράτος. Σε τι ωφελεί;

Ας μου εξηγήσει κάποιος άνθρωπος γιατί να μην έχω ΕΝΑΝ, τον ΙΔΙΟ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ προσδιοριστικό αριθμό από τη γέννησή μου και για όλη μου τη ζωή σε όλες τις συναλλαγές μου και σε όλες τις υπηρεσίες του κράτους. 
-Τελικά ποιος είναι “νούμερο”; Εγώ;  το κράτος; Η τα νούμερα που λένε ότι μας κυβερνάνε; Μα επιτέλους δεν θα βρεθεί κάποιος με 5 δράμια μυαλό να κυβέρνηση αυτόν τον τόπο; Ένας κάποιος ο οποιοσδήποτε να είναι υπέρ τής πατρίς και όχι υπέρ τής πάρτης!!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.