Τρίτη, 27 Ιουνίου 2017

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΣΑΙ Η ΒΡΟΧΗ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ





Είναι καρδιές ειλικρινείς που όταν αγαπηθούνε
όσα εμπόδια κι αν βρεθούνε όλα τα ξεπερνούνε.

Για μένα είσαι η βροχή ο ήλιος, το φεγγάρι
και δεν θα αντέξω στη ζωή κάποιος άλλος αν σε πάρει.

... Όση ώρα είμαστε μαζί ξεχνώ τα βάσανά μου.
Γι' αυτό καλή μου κάθισε όσο μπορείς κοντά μου.

Αγάπη θα πει να χάνεσαι, αγάπη θα πει να λιώνεις,
Αγάπη θα πει να δίνεσαι, χωρίς να μετανιώνεις....!

Είπα να σβήσω τα παλιά να βρω αγάπη άλλη,
μα η πυξίδα της καρδιάς εσένα δείχνει πάλι.

Πιάστο μαχαίρι χτύπαμε και την καρδιά μου σκίσε
μα πρόσεχε μην πληγωθείς γιατί εκεί μέσα είσαι.

Μην λες πως δεν ευθύνεσαι  για τον δικό μου πόνο
γιατί η καρδιά μου από καιρό χτυπά για σένα μόνο.

Όποιος μου πει να σ'αρνηθώ ας πάρει την καρδιά μου
να νιώσει πόσο σ'αγαπώ γλυκιά παρηγοριά μου.

Εξήντα χτύπους το λεπτό κάθε καρδιά χτυπάει
μα η δική μου όταν σε δω στους οχτακόσιους πάει.

Και μέσα στον παράδεισο αν θα βρεθώ που λένε
άμα δεν είσαι δίπλα μου τα μάτια μου θα κλαίνε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.