Σάββατο, 24 Ιουνίου 2017

ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ… "ΑΝΩΝΥΜΟΣ" ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ 59 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ






Επειδή είμαι βαθιά δημοκράτης και όχι γιαλαντζή και επειδή μου αρέσει ο διάλογος, σας
μεταφέρω ακριβώς την επιστολή που μου έστειλε κάποιος …(α)
Μου γράφει λοιπόν
-Αγαπητέ κύριε Λιούρτα…
Κάθε μέρα κλείνουν στην χώρα μάς 59 επιχειρήσεις και μένουν 613 άνθρωποι,
συμπολίτες μας, οικογενειάρχες με παιδιά άνεργοι στο δρόμο…
Για της καθαρίστριες του ΥΠΟΙΚ χύθηκαν πολλά δάκρια από τον Τσίπρα και πολλούς άλλους κυβερνητικούς, τους… για πρώτη φορά αριστερα, κλπ (πολύ σωστά)…
Για τους χιλιάδες ανθρώπους που έχουν χάσει τη δουλειά τους από τις εκλογές κι έπειτα εξαιτίας της αλλοπρόσαλλης ταχτικής της κυβέρνησης, δε έχει χυθεί ούτε ένα δάκρυ!!! Και φυσικά δεν υπάρχει κανένα απολύτως κυβερνητικό ενδιαφέρον σαν να μην υπάρχουν, σαν να είναι αόρατοι… (επίσης πολύ σωστά).
Οι άνεργοι άραγε του ιδιωτικού τομέα που πνέει τα λοίσθια, δεν έχουν ψυχή σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ….. (και ξανά μανά πολύ σωστά).
ΒΛΕΠΕΙΣ αγαπητέ φίλε (η) δεν παρέλειψα ούτε ένα κόμμα από αυτά που γράφεις πέρα από τις βρισιές !!!
Όμως εσύ ο τόσο αγανακτισμένος (η) και με το
«δίκιο» σου… μήπως έκατσες καθόλου να σκεφτείς
πως σε 14 μήνες φτώχυναν όλοι;;;
Δεν έχεις τα κότσια όμως να μας πεις, πόσες επιχειρήσεις έχουν κλείσει την τελευταία
5ετια και πότε δημιουργήθηκαν τα εκατομμύρια άνεργοι…
Μήπως θυμάσαι να μας πεις και πόση ανεργία βρήκε ο Τσίπρας…
Τελικά, η τρομοκρατία σας δεν έχει όρια… μήπως μπορείτε να χαλιναγωγήσετε λίγο τον
υπέρμετρο φανατισμό σας και να δείτε τα πράγματα λίγο πιο ρεαλιστικά;
Αγαπητέ φίλε (η) και μόνο η ανώνυμη επιστολή σου δείχνει την σαστιμάρα σου που δεν είσαι κάτω από την ομπρέλα της κλεφτουριάς!!! Τής ΝΔ-ΠΑΣΟΚ Ο.Ε
Γιατί σίγουρα κάπου είσαι βολεμένος (η) και με βάσιμη υπόνοια ότι και παράνομα από τις στρατιές των δικών μας μπλε και πράσινων παιδιών.
Αν μη τι άλλο βουλώστε το τουλάχιστον, νισάφι πια…

ΥΣ: ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΡΙΖΑ και δεν είμαι με κανέναν…. Μόνον με την αλήθεια…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.